Waarom JIJ Enquêtes In Zou Moeten Vullen

Er zijn talloze commerciële websites te vinden die met kreten als “Makkelijk online geld verdienen” en “Verdien 100 euro per week” mensen proberen te overtuigen zich in te schrijven voor online surveys. Hoewel je misschien denkt dat SurveyBee in dit opzicht niet verschilt van deze sites, bekijken wij dit principe in een ander perspectief. Wij bieden een platform waar je betrouwbare marktonderzoekbureau's kunt vinden om gemakkelijk online geld te verdienen.

Shutterstock _139823305

Jij bent de baas

Op SurveyBee.nl word je nergens toe verplicht. Je kiest zelf de survey panels uit waaraan je wilt deelnemen. Ook wanneer je je hebt aangemeld staat het je te allen tijde vrij om je weer uit te schrijven. Je ontvangt van elk onderzoeksbureau automatisch de enquêtes waaraan je kunt deelnemen, maar je kunt er ook voor kiezen om de enquêtes die je minder interesseren links te laten liggen. Vaak heb je de mogelijkheid om bij je inschrijving aan te geven wat je interesses zijn.

Het is een uitdaging

Lang niet alle enquêtes zijn even makkelijk om in te vullen. Je zal er ongetwijfeld enkele tegenkomen die behoorlijk wat tijd kosten, of waarbij je echt even bij jezelf moet nagaan wat je op de vragen moet antwoorden. Zie dit vooral als uitdaging! De onderzoeksbureaus hebben jou uitgekozen om zo’n enquête in te vullen, wat betekent dat zij jou competent achten.

Jij bent de expert

Als consument ben jij de expert. Jij gebruikt de producten of diensten van een bedrijf en jij weet dus precies wat er aan mankeert. Bedrijven zijn soms geneigd om te veel op te gaan in hun ideaal en daarmee verliezen ze hun grip op de realiteit. Managers en medewerkers op hoog niveau houden te veel vast aan cijfers en luisteren misschien wel te weinig naar wat jij als klant wil. Met het invullen van enquêtes kan jij ze wakker schudden.

Met andere woorden: jij bent niet de enige die van marktonderzoek kan profiteren! Uiteindelijk heeft de hele maatschappij er baat bij dat jij als consument gehoord wordt. Behalve dat jij er zelf geld mee kunt verdienen, bieden veel marktonderzoeksbureaus ook een directe donatie voor een goed doel aan. Zo wordt jouw tijd omgezet in financiële middelen voor een betere wereld. Waar wacht je nog op?